23 Ağustos 2009 Pazar

Korsancı



Evet etrafda korsan yasaklanıyor haberleri dolaşırken dolu dolu ben de sildiğim müzik arşivimi tekrardan yapmaya karar verdim. Şuan ev de annem haberler de her internet korsancılığıyla ilgili gördüğü haber da başımın etini yemekte.

Hatta üzerine üstlük bir de "Bu zamana kadar indirdiklerin zaten sana yeterlidir." demez mi =D Sanki ben de bunu biraz benimsedim gibi eğer gerçekten sıkı bir yasa gelip herkesin ip adreslerine ceza kesilir diye ki ben bunun da yolunu bir şekilde bulmayı planlıyorum. Ama yinede ufaktan depolamaya başladım. =D

Bir de asıl gelmek istediğim nokta şu yıllar yılı müzik sektörü insanlara kazık attı. Hepsinin içerisine 1-2 hit parça konulup gerisi leş denilebilecek albümler, single denilen albümler, cover albümler, akustik albümler çeşit çeşit adlara büründürüp aynı şarkıları insanlara faiş fiyatlarla kakaladılar.

Korsan yüzünden Pirate Bay sitesinin sahipleri hüküm yediğinden dolayı oluşan korsan partilerine bir yenisi daha eklendi geçen gün Finlandiya da oluşan korsan partisi toplanan 5000 imza ile meclise başvurdu amaçları korsan ürünlerin legal hale getirilmesi. İşleri gayet zor ne kadar etik olduğu konusun da yorum yapmıyacağım ama Pirate Bay dosyaları üzerinde bulundurmadığı sadece aramalarda bunların görüntülenmesine yardımcı olduğu için yöneticileri hapise atıldıysa. En büyük korsan google bencede.

1 yorum:

  1. son 2. paragrafına katılıyorum..
    Gerçi benim korsanla ceza ile hiç işim olmaz.. Dinlediğim tek bir müzik tarzı var oda korsan yapılan bir iş zaten kimse gelip bana...
    Kayra'nın Bekar evindeki kör sineler albümünü neden download ettin alsana hapis diğemez.. Albüm zaten beleş , internete sürülmüş..
    Herkesi Türkçe underground rape davet ediyorum :)

    YanıtlaSil