30 Ağustos 2009 Pazar

İsyan!


İsyan bayrağını çekmiş bulunuyorum pazar sabah 02:00'de.
İsyan sebebim halen kocaman adam olmama rağmen hadi yat (3:30) sahura kalkıcaz demeleriydi. Oysaki bilmem farkındalarmıydı sahura tam 1:30 saat kalmıştı ve içtiğim filtre kahvenin etkisiyle uykum gelmek bilmiyordu ve 1:30 saatlik uykunun feci şekilde sersemleticeğinden de adım gibi emindim.

Buna izin veremezdim, vermedimde. İlk önce siz yatın ben iki şeye bakıcam diye kandırdığımı düşünürken o bilgisayarın sesi kesilmiyecek mi gibi bir çıkışın üzerine fazla papazlık olmak istemediğimden kapattım. Ama sadece bilgisayarı kapattım oysaki gün daha yeni başlıyordu. Madem öyle dedim ve B planını uygulamaya koydum.

Salona geçip nerdeyse hiç yüzüne bile bakmadığım TV'nin karşısında zaplamaya başladım. İzliyecek birşey de yoktu. Ordan oraya ordan oraya derken saat 3:10 olmuştuki annem kalktı zaten ben de uyuyamadım dedi. Sinirlerim biraz daha arttı kendin bile uyuyamadın be kadın beni niye zorladın yarın tatil bunun farkındasın, aklı başında birisin de bu baskıcılık dikatatörlük niye?

Neyse iyi o zaman dedim geçtim pc'nin başına bunları tıkırdatmak için, tıkırdatmak için diyorum ne kadar sessiz kullansan da hatta klavyen sessiz olsa da belli bir ses çıkıyor haliyle bunlar da ondan rahatsız oluyor. Oysaki odamdayım ve kapımı kapatmama bile ambargo konulmuş şekil de artık bu ev'e de anarşist bir açılım lazım.

Hafta içleri bilgisayarını kapat serzenişlerini anlayışla karşılıyorum çünkü yarın iş var ve benim erken kalkmam lazım bunun için beni uyarıyorlar haliyle de geç yatınca erken kalkamıyorum ama haftasonları niye bu ambargolar?

Sahur'u yaptık ve kapım da iki adet irileşmiş göz bana doğru bakıp hadi artık diyor yine. Evet o annemin ta kendisi. Neyse saat 05:00 olmuş zaten filtre kahvenin de üzerimde ki etkisi yok oldu anlaşılan gözlerim ağırlaştı biraz, fazla da abartmamak gerek uykusuzluğu ama bunun peşini bırakmıyacağım!
Çoğu konudaki şanssızlığımı sanırım yine bu konuda da yaşıyorum.
İşin özeti şu ki;

Gökten Meg Ryan düşse bize Er Ryan düşer onu da kurtarırlar.

4 yorum:

  1. Susma sustukça sıra sana gelecek !

    YanıtlaSil
  2. bu ebeveyn modeli çok tanıdık geldi bana.(=
    ben de sabahın ilk saatlerinde çektim isyan bayrağını.
    tatilmiş, işin yokmuş düşünmezler ki.doğru bildiklerini yaparlar. doğru bildikleri(!) ise daha çocuk olduğumuz ve çocukların geç saatlerde yatmaması gerektiği.hala..

    YanıtlaSil
  3. şimdi düşündüm de benimkiler türlerinin son örnekleri herhalde. sabahın köründe pc'nin başında da körseler hiçbir şey demezler, hiç bu yüzden tartışmadık. :D

    YanıtlaSil
  4. kaybol ln dicen bak nası adam oluyo :D

    YanıtlaSil