11 Ağustos 2009 Salı

İstediğim Sorudan Başlamak Serbest Mi?

Sersenişe meraklı şahsiyet mim'lemiş başlıyalım bizde soruları cevaplamaya yalnız ergen kelimesini yakıştırmış bana ama beni daha iyi tanımadığı için böyle düşündüğüne eminim =))

1- neden blog yazarsınız...
2- son zamanlarda hiç zaman ayıramadığınız bir uğraş?
3- şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
4- hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey ?
5- mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir ?
6- en sevdiğiniz üç yemek ?
7- giyim konusunda abarttığınız eşya?
8- çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz ?
9- sizi anlatan bir resim ?

1-Etrafımdaki insanların "sen harcanıyorsun" gazı ile her türlü konuya söyliyecek birşeyim olduğu için bunları blog da insanlarla paylaşmak istedim.
2-Alışveriş yapmak.
3-Herşeyi bilmek.
4-Sigara içmek(1 paket kullandım sadece), gitar almak, bisiklete binmek
5-Doğrama tahtası üzerinde hızlı bir şekilde ele geçen ne varsa doğramak
6-Makarna-Pizza-Mantı
7-Yok. Ama yanıt vermek için yanıt verirsek rengarenk bir sürü gömlek denilebilir.
8-Velet =D şaka şaka "isim" gel evladım.
9-

2 yorum:

  1. Doğrama tahtası üzerinde hızlı bir şekilde ele geçen ne varsa doğramak

    Şu şeyi yapabilmeyi çok isterdim :D ama lanet olsun kayıyor gidiyor hepsi ayrı yere kendimi doğruyorum genelde :D

    YanıtlaSil
  2. Ben çabuk öğrenirim, zamanla alışırsın sende =P

    YanıtlaSil