12 Ağustos 2009 Çarşamba

Hayat Karışık

Konu konu yazılacak birşey ama ben vazgeçtim hepsini bu başlık altına toplayacağım. Yazamadıklarımıda belirteyim aslında şuan dünyanın ilerleyişi ile ilgili bir yazı yazacağım kafamı ciddi mana da toplamam sakin ilham dolu bir vakiti kollamam gerekiyor bunun için, bir de isteyip de vakit bulamadığım metal müzik başlıklı yazımı yazmak bir türlü kısmet olmadı.

Şimdi konuma girmek gerekirse ben farklı bir insanım diyeceğim "hadi lan!" diyeniniz olucaktır. Tabi bunu ben istemiyorum ama tamamen kendiliğinden olan birşey nasıl farklılıklar olduğunu üzerimde bazen ben bile farkedemiyorum. Belirgin şeyler var tabi bunları buraya dökmiyeceğim ama her insanın hakkında gizli kalması gereken şeyler vardır. Mümkünse çoğu şey gizli kalması gerekir.

Şunu söylemeliyim ki bir insanla eğer gerçek hayatta mimikler içerisinde konuşmadıysanız o insanı tam manasıyla tanımıyorsunuz demektir. Gizemli olmak gibi bir çabam yok bu yanlış anlaşılmasın zaten "banane lan!" diyeninizde olucaktır bu yazıyı okuyunca.

Ama şunun bilinmesi lazım kalıplarla karşılaştırmayın ve kesinlikle karşı tarafın fikirlerini alıp bir kalıba oturtmaya çalışmayın çünkü her zaman şaşırtırım.

1 yorum:

  1. bazen ben de bir şey yazarken "böyle diyebilir, şöyle diyebilir beni tanımadığı için"diye düşünüyorum ama bırak, "hadi lan, banane lan" diyen desin.zaten beğenmeyen,sevmeyen okumaz.

    YanıtlaSil