24 Ağustos 2009 Pazartesi

Bir iftar gecesi

Bu aralar ofiste çok sade bir işle uğraşmaktayım aslında hoşuma gidiyor konsantrasyon gerektirmeyen bir iş olduğun için bir taraftandanda rahatça radyo dinleyerek işimi yapabiliyorum. Derken sayın Kula beni iftar'a çağırdı 15:00 suların da ben de daha önceki iftarlardaki tecrübelerimi konuşturarak bu saatten hiçbir yere rezarvasyon yaptıramıyacağımızı söyledim o da buna katıldı. Aklımız da tek bir çözüm yolu vardı geçen seneki gibi pizza hut'a gitmek.

Saat 7:15 suların da kendimi Taksim'de buldum ve pizza hut'ta hiç beklemediğim bir iftar etkinliğiyle karşılaştım. Sınırsız çorba,pizza,1 şişe su, yemek sonrası sınırsız çay ve havuç dilimi baklava işte o an güzel bir iftar yemeği olacağına kanaat getirdik. Eee ne de olsa biz kebapçı görmüş adamlarız.

Bir güzel karnımızı doyurup üzerine iki bardak çayıda beleşe getirmenin sevinciyle pizza hut'dan ayrılırken dedik acaba bunun üzerine bir nargile tüttürsek nasıl olur. Midelerimiz şiş hem biraz yürür kallavi de soda - nargile yaparız dedik. Başladık istiklâl üzerinde yürümeye çabucak gelmiştik kallavi nargile cafe'ye hemen teras'a çıkıp akşam manzarasını izlemeye daldık "2 limonlu soda, elmalı+nane" nargile dedim çalışanın buyrun lafını ağzına tıkarak. Sevgili Popüler Optimist önermişti sorduğum da elmalı - nane diye denemeden olur mu hiç =) derken akşamın o karanlığında sadece küçük bir lambanın aydınlattığı terası kor halindeki köz kömürleri bambaşka bir hava katıyordu. Bir an da saatin nasıl geçtiğini farkedemedik ve kalkma vakti gelmişti.

Yine istiklâl yollarına düştük evimize gitmek için saat çok geç olmadığı için ben otobüsle giderim diye düşündüm ama 1 saat 15 dakika sonra bu hayalim suya düştü. Evet 10 dakika'da bir geçmesiyle meşhur otobüsüm gelmedi. Böyle güzel bir akşamın finali biraz kötü oldu. Neyse taksilere atladığımız gibi evlere dağıldık ve benim üstümü değiştirir değiştirmez ilk işim bu yazıyı yazmak oldu.

4 yorum:

  1. Güzel, yoğun bir gün ardından bir yazı yazmak gibisi yok:))

    YanıtlaSil
  2. taksiye binmesek sahura kadar ordaydık :D

    YanıtlaSil
  3. ben okurken doydum; sizin bu kadar şeyi yiyebilmiş olduğunuza inanasım gelmiyor =)

    YanıtlaSil