14 Temmuz 2009 Salı

Vay be

Can sıkıntısına oyun ararken efsane oyun mafia'yı konuşuyorduk arkadaşla birazda bilgisayarı üzerine sohbet ettik kafası karışıktı oyunlardan sıkılmış bir bünye olarak ne yapacağını kara kara düşünüyordu laptop alırsa film indiremiyecekti. Bilgisayarını satmasa sessizleştirmek için cebinden para çıkacaktı. Satsa çok vasat bir bilgisayar kuracaktı uzar gider ihtimaller.

Bende sıkıntıdan araba yarışı olasada oynasam gibi içimden geçirim girdim bir torrent sitesine ve oyunlar kısmına girdim ne göreyim nfs underground 2 çıktı karşıma sitedede başka nfs serisinden oyun yokmuş. Pist yarışlarını sevmem zaten sokak yarışçısıyım ben gerçi araba yarışlarınıda sevmem nerden estiyse sıkıntı insana neler yaptırıyor işte mmorpg ve fps varken, neyse tam indiriyordum.

O an geldi sistem gereksinimlerine baktım ve kullandığımdan önceki bilgisayarım aklıma geldi. Evet eski bilgisayarım
via p3 800mhz işlemci
256mb ram
64mb ekran kartıydı

Oyun ise
p3 933mhz işlemci
256mb ram
32mb ekran kartı istiyordu

Anlıyacağınız o seneler oyunu slow motion olarak oynuyordum bunuda ben farketmedim başka bilgisayarda oynayınca arabanın uçtuğunu farkettim. Halbuki evde 200 basarken 60'la gidiyormuş gibi oynuyormuşum hey gibi günler hey şimdi akşam eve gidim full grafik oyunun tadını çıkarmayı düşünüyorum çünkü grafikleri halen hiç fena değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder