9 Temmuz 2009 Perşembe

Tespitkar bir gün

Bugün benim için gayet tespitkar bir gündü. İlk önce otobüse yetişmeye çalıştım, yetiştimde ama adam durduğu halde kapıyı açmadı. Bende mecbur 2. otobüse bindim iyikide yetişemedi bizimki öndeki otobüse bu gün üzerimde öyle bir kızgınlık vardıki eğer o otobüsün şöforünü görseydim harbi girip sağlam bir tane gömücektim.Diğer otobüse binen insanları metroda beklerken gördüm yani pek birşey kaçırmamıştım bu biraz benim sinirimi yatıştırmama yetti.

Bu arada otobüslede gelirken taksicinin canına tak eden ve büyük Türk mucitliğini sergileten bir durumla karşılaştım. Dirseğini camın kenarına rastlayan ve rahat edemiyen bir taksi şöforü bir paket yara bandını o bölgeye yapıştırarak adeta kendine puf bir alan oluşturmuş helal olsun dedim içimden.

İş yerine doğru yürürkende sürekli karşılaştığım bir kadın beni görünce kafasını çevirip bakmamayı tercih etti nasıl piskopat baktıysam kadına tırstmış belli =D

Birde ayı gibi çene beş karış aşşağıda arabanın içinden kadınları kesen tipler vardı yolda, et parçasından başka birşey olduğunu idrak edemeyen gerizekalılar ve teşhircilerle dolu ortalık kime suç atıcağımı bilemiyerek yorumu sizlere bırakıyorum pek sevgili okurlarım.

2 yorum:

  1. taksici türk insanının değerli bir timsali:)
    ne akıllı milletiz vesselam..
    o seni görünce yüzünü çeviren kadın sen yaşlarındaysa senden hoşlanmış olabilir bak. öyle yaparız biz bazen:))

    YanıtlaSil
  2. karı kıza öküz gibi bakan adama kız bence.. tamam yani giyinirken dikkat çekiceğini biliyosun ama hayvanlaşmadan da bakılabilir.. o açtı ben de öküz olayım gibi bi mantık yok..

    YanıtlaSil