25 Temmuz 2009 Cumartesi

Tıbbın gelemediği son nokta

Hep deriz ya ona buna yeni birşey ürettiler. Bırakın bunları ya tıbbın geldiği son noktayı bugün çok acı bir şekilde yaşadım.

Bugün hastaneye gittim. Saçımın seyrekliğinden müzdarip olarak daha önce geçici bir cilt problemime çok iyi bir çözüm bulan uzman doktora gittim. Kendiside şöyle bir bakıp kayda değer bir kayıp olduğunu söyledi iş, okul bir takım olaylarla stres durumumu ölçtü. Daha sonra bunun atalarımdan birine ait olduğunu ve zaten normal derece dökülen saçlarım için sadece biraz daha beslendirmek için iki ilaç yazdı. Hormonsal tedavide verebilirim ama yan etkilerinin bulunduğunu ve tavsiye etmediğini söyleyince haliyle bir çekinme gerek duymama yaşanıyor. Zaten bende alıştım diyerekten gerek duymadığımı bildirdim.

Dışarı çıkınca vay be dedim bunca kansere şuna buna çare arayıp bulan tıp bir kıl tanesini bile yeniden çıkartıcak bir formül bulamamış. Düşünün bizi yaratan saçımıza milyonlar hatta milyarlarca saç teli vermiş biz ise insan olarak bir kaç bin tanesini son teknoloji ile bile çıkartamıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder