8 Temmuz 2009 Çarşamba

Söz ver bak

mitsubüşü hanım tarafından mimlenmişiz paneli yenileyince ve mesajıyla birlikte gördüm mim'ini teşekkür ediyorum kendisine, konu söz vermek ben genelde tutamıyacağım söz'ü vermek istemem o yüzden sanırım bu mim baya kısa olucak. Birazda farklı sözler olucak bu mim'de nihahaha

  • Emo'lara gördüğüm yerde laf atmaya devam ediceğime
  • Toplu taşıma araçlarında ha öpüştü, ha öpüşecek tipleri gıcık edicek her türlü hareketi yapıcağıma
  • El yapımı sis bombalarını toplu taşıma araçlarına atmıyacağıma
  • Bir daha cola-mentos denemiyeceğime
  • Elime ilk fırsat geçtiğinde kısa film çekimlerine başlıyacağım
  • Özenti gençliği daima eleştiriceğime
Söz verebilirim =)
Zor bir mim olduğu için kimseyi mim'lemek istemiyorum. Ama isteyen mim'i benden alabilir.

2 yorum:

  1. ah ben de seni mimliyecektim ama orlando mimlemiş ilk diye mimlememiştim. Bu arada kola-mentos'a dair bir sürü şehir efsanesi duymuştum yok içen biri ölmüş, mideyi deliyomuş falan.. Yaşadığına göre deneyimlerini bizimle paylaşır mısın rica etsek stumm =D

    YanıtlaSil
  2. Yaptık ve içtik halen yaşıyorum gördüğün gibi =D

    Bir kaç kere yapılırsa ne olur onu bilmem, birde nescafe + cola var uykusuzluğa birebir ama onun tehlikeli olduğunu biliyorum =D

    YanıtlaSil