19 Temmuz 2009 Pazar

Sanırım satıyorum

Sanırım diyorum çünkü halen düşünme aşamasındayım. Gitardan soğudum soğuma nedenlerimin en büyüğü vokal olmadan gitar çalmak anlamsız gelmeye başladı. Kendi kendine çalıp dinlemek çok boş geldi. Çalarken çok ruhsuzlukla çalıyorum hiçbir uğraşma iç güdüsü yok içimde nedense zaten önümde bilgisayardan tabları araştırıp bakarken aradada biri msn'den yazarsa iş bitmiştir. Çoğu zaman bu yüzden zaten sıkıldım diyerek kenara bıraktığım oluyor.

Tabi bunu bırakmamın bir sebebi var zaten iş yerimde 8 saatimi bilgisayar başında geçirdikten sonra evde sırf mecburiyetten bilgisayarımı açıyorum desem pek de yalan olmaz. Bilgisayarımı geçtim gitar çalsam gene odanın içinde öylesine takılmak dört duvar arası artık iyice boğucu geldi.

Bu yüzden bmx tipi bir bisiklet almaya karar verdim. Hem dün caddede iki kişiye rastlamıştım belki onlarlada tanışırım bu şekilde belki gerçekten yeni insanlar tanıma yolunda aşama kaydederim. Bisikleti kullanmaktan çok arkadaş edinmek için ve bilgisayardan uzak bir yaşam geçirmek için alacağım doğru aslında kendimi kandıramam.

5 yorum:

  1. mantıklı :)

    da gitarı satmadan alamıomusun bisiklet ya vokal olmasın nolcek klasik parça çal huzur bul...

    YanıtlaSil
  2. elektro'ya küfür etmek senin dediğin =D

    YanıtlaSil
  3. bana ver takılim biraz sonra satarsın :D

    YanıtlaSil
  4. bisikletide istersin sen 3-5 atarsın xD

    YanıtlaSil
  5. elektroyla çal klasik parça yapılmamış olsa da bi ilk ol...

    YanıtlaSil