18 Temmuz 2009 Cumartesi

Sahil

Bugün sanırım cumartesi sendromunu yendim. Hep diyordum ya çıkıcam bir yere demekki tam tersini söyleyince oluyormuş. Aslında beşiktaş sahile gitmemdeki bir başka neden ise belki bilirsiniz BKM'nin bulunduğu pasajdaki bir cafe & bar tabi ben bilardo oynamak için girdim. Gayet kaliteli ıstakaları vardı ve hafiflerdi.

Arkadaşımı 3-1 yendikten sonra otobüsü kaçırmamız ile birlikte 15dk kadar sahilde oturduk. Ama yer olmadığından biz hep denizi görüyoruz birazda karaya bakalım edasıyla tabiri caizse kıçımızı denize vererek oturduk. İnanın orası bile akşamın saat dokuzunda bile esmiyordu.

Bugünü bitirdik dedik derin bir soluk çekerek tabi ben bunların öncesinde sahilde tek başıma takıldım biraz farklıydı bazı şeylere haliyle özendim bende olmayanlara, olamayacaklara.
Bu arada eve dönerken gördüğüm iki adet bmx bisiklet beni heyacanlandırdı ve halen bmx bisiklet almayı düşünüyorum kimse 30'lara geldiğinde kendisinden önce göbeği giden biri olmak istemez.

1 yorum:

  1. o arkadaş ben oluyorum :D
    ıstakalarda çok kalındı ayrıca ha tomrukla vurmuşn ha onla aynı şey
    sonradan aldıklarımız diğerlerine göre daha inceydi açıldım ztn onu alınca bir bide siyahı sokcam deliği doğru söylesem çok güzel olacaktı:D
    dostum biz hep eyleniyoruzda sana eylenmiyomşz gibi gliyo nedense bnmde keyfim yoktu yorgundum 3 vesait değiştirip geldim oraya ama eylendim genede :D her cumartesi pazar actionmu yapman lazm ben evde yatmak için bekliyorum tatil günlerini :D
    yorumum başka tarafada kaydı ama olsun bişi olmaz..

    YanıtlaSil