17 Temmuz 2009 Cuma

Reklamlar

Bugün arkadaşımın isyanı üzerine bu yazıyı yazasım geldi. Çünkü benimde daha dün evin salonuna uğramamla farkettim. Genelde zamanım bilgisayar karşısında geçer hem programlarla ilgili bir kaç şey, diğer taraftan müzik, eğlence, genel kültür. Yozlaşmış tv kanalları ve medyada izlenilbilitesi bulunan hiçbirşey görmüyorum. Zaten film dediğimiz şeylerde artık beni sarmıyor zamanında gereğinden fazla izlemişliğim bulunup bizlerinde hayatın birer oyuncusu olduğunu düşündüğüm için artık cazip gelmiyor bana bunlar.

Konuyu daha fazla uzatmadan o salona geçip tv'ye doğru kafamı çevirdiğimde gördüğüm iğrenç Turkcell reklamına gelicem. Bunun kadar prestij, finansal durumu süper bir firmadan bu kadar kalitesiz bir reklam kesinlikle beklemezdim. Evet şu Hidayet Türkoğlunun bulunduğu 3G reklamından bahsediyorum. Turkcell çalışanı arkadaşım bile isyanlarda firmanın çalıştığı reklam ajansını basmayı düşünüyor kendisi =D

Bu arada tv'ye bizim için o kadar önemsiz ki evdeki bozulan 37 ekran tv'yi bile tamir ettirme gereği duymuyoruz. Salonda bulunan 51 ekran tüplü tv'mizin yerinede plazma almayı düşünmüyoruz. Hatta ben bunların bir ihtiyaçtan çok lüks olduğunu düşünüyorum. Devir tv'den yavaş yavaş internete kayıyor. Hatta bilgisayar dünyası hız olarak erişilemez olsada bir çok işlevsel öğe telefonlara kayıyor. Telekominikasyon geleceğin mesleği olmaya aday benim gözümde özellikle bu alanda yazılabilecek güzel bir application ile ciddi paralar kazanılabilir.

1 yorum:

  1. Daha bu reklama denk gelmedim. Televizyon karşısında biraz daha zaman geçirsem belki. Ama bir diğer iğrenç reklam da Şafak Sezerli Vodafone reklamları. (:

    YanıtlaSil