23 Temmuz 2009 Perşembe

Orta Ayar

Bu aralar bütün blog alemine çöken sorunlar gibi ben de biraz yazamama sorunu yaşıyorum. Daha fazla sıkmadan konuya gireyim.

Hep hayatı orta ayarda yaşıyorum. Çoğu kararlarım da bir şeyi artı ve eksileriyle kabul etmek yerine herşeyin artılarını kabul ediyorum. Bu aslında benim için herkese uyum sağlayabilmek kimsenin maşası olmamak. Ama bu kadarı da pes denilecek kadar bir çelişki yumağı içerisindeyim bunu daha öncede yaşamıştım, yine tekerür ediyor.

Konu güzellik, neye göre, kime göre güzeliz bu konu hep kafamı karıştırdı. Benim takıldığım yada ortada kaldığım konu ise bu kız bana göre güzel mi, değil mi? Çünkü birine baktığımda ilk 5 dakika güzel gelmezken diğer 10dakika güzel sonra 10 dakika güzel değil gibi git geller yaşıyabiliyorum. Hani sevip sonra beğenmemde daha sonra yine sevmemdeki faktör nedir?

Birde birini sevdikten sonra korkacağım konu ondan daha güzel biriyle tanışmaktır. Sonuçta insanın düşüncülerine önem versemde dış görüntüsünüde hiç'e sayamam açıkça durum böyledir. Sırf zekasına hayran olduğum için biriyle beraber olurum desem yalan söylemiş olurum. Ama tabi güzellik bir yere kadardır iç güzelliği gibi züürt tesellisi safsatalarını direk olarak geçeceğim.

Peki birini sevdiğimde ondan daha güzel birini gördüğümde onu bırakırmıyım? Allah sahibine bağışlasın der yoluma devam ederim. Çünkü güzele güzel demem, o güzel benim olmadıkça.

3 yorum:

  1. ömrümde bu kadar çelişkili yazı okumadım :D

    YanıtlaSil
  2. Çelişkilerdeyim kriterlele ölçülemiyecek şekilde

    YanıtlaSil