3 Temmuz 2009 Cuma

Naneli limonata

Nerden geldi bu naneli limonata aklına demeyin anısı var desem yalan olmaz. Ankaradayken yemek yeri bulamayıp girdiğim pizza hut diyorum çünkü pizza hut'ın o hamurdan başka birşey olmayan tabiri caizse çakma pizzalarını yemek zorunda kaldım. O bol yağlı hamurları yemek için masaya oturduğumda Limonata-Naneli Limonata 4TL yazısını gördüm ilk başta çüşşşşşşşş dedim ulan limonatanın bardağını 4TL'ye kazıklıyorlar dedim ve biliyordum yarısını buz getireceklerdi o yüzden vazgeçtim hadi evde yapılamıyacak birşey olsa 4TL helâl olsun dicemde evde o fiyata imal edilip ailecek bile içilebileceğini düşündüm. Ankaradan gelir gelmez Anneme söyledim tabi onun sır gibi sakladığı babasından kalma limonota tarifiyle naneyi birleştirdi ve aynen resimdeki şekilde servis yapınca bir offfffffff çekiyor insan hemencecik tadına baktım ve inanılmaz müthiş farklı bir lezzet olduğunu, bu zamana kadar niye denemedim diye kendi kendime dövündüm.

2 yorum: