1 Temmuz 2009 Çarşamba

Lanet olsun popüler kültüre

İnsanlar hep benim üzerimde baskı kurmak istiyorlar. Yalnızlığımı hep bunlara bağlamak istiyorlar. Sen metalcisin, uzun saçlısın, siyah giyiniyorsun. Ya benim gibilerin hiç arkadaşı olmiyacak mı? illa her karşıma çıkan kişi metali bırak, saçını sakalını kes, renkli şeyler giyin demek zorunda mı?
Zaten siyah, gri, lacivert mis gibi renkler ne yani illa pembe mi giyinmek lazım?

Şimdi siz akıl verin bana bende kalmadı artık insan saçı uzun, sakalı var, renkli giyinmiyor diye ne kadar dışlanabilirki? Kışın renkli renkli gömlekler giyiyorum zaten sanki komple simsiyah geziyoruz ortalarda, beni ben olduğum için değil herkes gibi olduğum için mi insanlar sevmeli yani?

Zaten dışlanmışlığın doruklarındayım daha fazla ne olabilir?

7 yorum:

  1. işin en garibi şu..sen saçını kestirsen de ,mavi pembe giyinsen de insanlar seni başka kalıplara sokmaya çalışacaklar..bu dünyada imkansın diye bişey varsa oda insanları memnun etmektir..iyisimi sen olduğun gibi kal..herkes hissettiği gibi yaşar ya da giyinir..değişmek istersen zaten tarzını değişirsin ama kendin istediğin için olsun bu değişim..sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  2. yalnız değilsin ki seni izleyen 55 kişi var:))))
    kimseyi umursama, herkes önce bir kendine baksın..

    YanıtlaSil
  3. Daha iyi ya kimin seni "sen" olduğun için sevdiğini daha kolay anlarsın. Bilirsin belki farklısınızdır ama o seni sadece sen olduğun için hatta öyle olduğun için seviyordur.

    Bir gün bir kısım insan bulursun yanıbaşında, işte onlar en değerlilerindir. "Ye kürküm ye" hesabı gütmeyen insan topluluğudurlar...

    YanıtlaSil
  4. metalci diye sevgi gösterilen insan gördüm ama dışlananını ilk defa görüyorum.. normalde insanlara farklı gelir, uu metalci cool derler ama bilemedim.. çekiniyolardır belki.

    YanıtlaSil
  5. Boşver yahu. İstediğin gibi giyinmezsen nasıl mutlu olacaksın ki. Ne yaparsan yap yine insanları memnun edemezsin. Ne demiş merhum olduğuna hala inanamadığım MJ ''I don't care what you say... So just leave me alone, Just stop doggin' me around''

    YanıtlaSil
  6. Onlar istediği kadar uğraşsın, istediği kadar baskı yapsın değişim senin içindedir. Onlar istediği için üzerindeki gömleğin rengiyle seni değiştiremezler.. İnsanları dış görünüşlerine göre yargılayan insanlar asla istedikleri insan olamamışlardır bundandır ki içindeki eziklik duygusunu bastırmak için kendini olmak istediği bir insanmış gibi gösterip diğer herkesin kendine benzemesini istemesi.. Unutma eğer birileri senin tavırlarına ağır tepkiler gösterip, seni değiştirmeye çalışıyorsa; senin gibi olmak istemesi ama olamaması, zamanında basıktırılmışlık kompleksini atmaya çalışmasındandır..

    YanıtlaSil
  7. @sltn çok doğru söylüyorsun @Finduilas sende doğru söylüyorsun, yoksa ha....e mi deseydim xD hoşlanmadığını biliyorum sansürledim =D

    YanıtlaSil