23 Temmuz 2009 Perşembe

Kabul ediyorum hayat benden hızlı

Yenilgiyi kabul edemem hırslıyım her yolu denerim pes etmem yılmam. Ama gelin görünki tam böyle bazen bazı şeyler düzeliyor dediğin an sana tokat gibi süratle senden önce düşünülmüş şeylerin yaşanmasıyla sona eriyor.

Çok karışık oldu biliyorum çünkü bende öyleyim, hani tam kapıdan çıkarken kötü bir olay gerçekleşir ve o an evde kalmak zorunda kalırsınız ya öyle birşey hayat bazen hep bizden hızlı davranıyor. İçimdeki bu duygu selini artık blog'a bile taşıyamıyorum. Kendime zarar verme isteği uyanır içimde bu intihar değil küçük çaplı şekillerde kıvılcımlar.

Sınırları zorluyorum, sınırları aşıyorum. Benim için hiçbirşeyin sınırı kalmadı artık resmen mazoşist bir insan olmak için hayat beni ittiriyor. İşte bu da olmadı biraz daha duygu seli, bu da olmadı biraz daha içine at, bu da işe yaramadı hadi git bir yerden atla bacağını kır ve huzura kavuş.

Dünyam karma karışık, hayatım düzgün gibi ama zincirlemede eksik olunca kazaya sebebiyet veriyor hayat. Duygularım karma karışık, artık olmayan duygularım. Benim için unutmanın en iyi ilacı olan duygularımda var. Yine hırs, öfke, nefret ama kin duymam çünkü saçma bir ego tatminidir.

Her seferinde yüzeye çıkmaya çalışırken biraz daha batıracak bir olay çıkıyor. Biraz daha, biraz daha çırpınırken bir sopa uzanıyor tutuyorum ama o da kırılıyor yine batıyor yine batıyorum. Dibsiz bir kuyuda gibiyim daha ne kadar derine inebileceğimi bende bilmiyorum. Artık bir kaç ilaç alıp rahatlamak istiyorum.

Sağlam yeşil reçeteli bir ilaç temin edip mal'a bağlamak istiyorum artık, düşündüğüm herşey bana acı veriyor. Belki düşünmemek herşeyin ilacıdır. Hani bir bataklığa girdiğinde ne kadar az çırpınırsan o kadar batarsın. Ben ise var gücümle çırpınıyorum.

Hayat her geçen gün benden birşeyler çaldı hırsımı, güvenimi, hayallerimi. Hayat benden kendini çaldı. Ruhsuz bedene sahip biriyim, aynı çıplak olarak sokaklarda dolaşmak gibi. Ama artık pes ediyorum evime kapanıp ne halim varsa görücem herşeyden uzak, düşünmeden, görmeden, yaşamdan uzakta.

2 yorum: