3 Temmuz 2009 Cuma

İlk Mim'i aldık

İlk mim'i aldık. Heyecanlı filan değilim altı üstü bir mim =D
beni mimleyen rahatsız hatun'undan Allah razı olsun benim hiç mim'im olmamıştı. =D
Konu itirafmış ben genede insanların gizli yönlerinin kalması gerektiğini düşündüğüm için açık ve seçik herşeyi itiraf etmiyecem.

  • İlkokul arkadaşlarımdan beni arayıp sormayan herkesi silmek istiyorum.
  • Sokakta gördüğüm güzel kadınlardan hoşlanıyorum ama hiçbirinin yanına gidip konuşucak cesareti kendimde bulamıyorum.
  • Orta Okuldan beri hiç ağlamadım.
  • Küçükken hep oyun yazmak isterdim.
  • Hiç kedi kesmedim.
  • Baskılı t-shirtlerin bir kısmı çocukça geldiği için almıyorum.
  • Evde oturup bilgisayar kullanmaktan sıkılıyorum. Dışarı çıkıcak biri olmadığı için asosyal ayağına yatıyorum kendim istiyormuşum gibi.
  • İnsanlarla empati kurmak istiyorum bunlar için ciddi manada kitap aradım ama bulamadım.
  • Blog yazmamın tek sebebi içime attığım şeylerin artık beni sıkması evet aslında biraz içine kapanık biriyim.
  • Sinir olduğum kişilerin kafasını suya sokup sopayla öldüresiye dövmek istiyorum.
  • Yönetici bir ruha sahibim insanları yönetmekten hoşlanıyorum.
  • İlk bilgisayarımı 8 sene kullandım.
  • Muhabbetlerde konu bulamadığım zaman deliye dönüyorum.
  • Muhabbet etmeye çalıştığım kişi evet, tamam, güzel, iyi şeklinde kestirip atıyorsa o an cinnet moduna giriyorum.
  • Metal müziği dinlememdeki amaç içime attığım herşeyi rahatça o adamların bağırmasıyla içimden atılıp gitmesi bir nevi terapi benim için.
  • Metro merdivenlerinden deli gibi inip herkesin bana tip tip bakması yani dikkat çekmek hoşuma gidiyor.
  • Otobüslerde yaşlılara yer vermemek için cam kenarına oturup dışarıyı izlemekten sizi göremiyorum süsü veririm.
Aklıma gelen bunlar,
bende XenoS, a.nur, mitsubüşü kişiliklerini mim'lemek istiyorum. İtiraf mim'i bulunan kişileri eledim yanlış anlaşılma olmasın gene mi itiraf mim'i LAN! demiyesiniz diye =P

8 yorum:

  1. bugün, hatta bi saat önce, ben de mimlemiştim seni...
    yetişemedim demek... :Pp neyse, ben istediğimi aldım :D

    YanıtlaSil
  2. Aha teşekkürler:) Finduilas'tan gelen mimi yazdıktan sonra bunu yazarım. Güzel mim:p

    -otobüste yer vermeme itirafına güldüm, evet:P

    YanıtlaSil
  3. Paneli yenileyince farkettim bende bir saatle ilk mim'i verme şerefini kaçırdın neyse sağlık olsun ilk 3'tesin idare et xD

    YanıtlaSil
  4. bende mimlemiştim seni aynı konuda!

    YanıtlaSil
  5. Haha panelde göremedim seni valla peri, mimleyen mimleyene hadi hayırlısı yeni mimlere artık =D

    YanıtlaSil
  6. "Muhabbet etmeye çalıştığım kişi evet, tamam, güzel, iyi şeklinde kestirip atıyorsa o an cinnet moduna giriyorum." Buna bayıldım.. Gayet hoş bir mim olmuş.. Mitsubüşü'nün mimini merakla bekliyor olacağım xD

    YanıtlaSil
  7. bu mimin bu kadar yayılacağını bilmiyodum ya herkeste var. :D ahah

    YanıtlaSil
  8. o yeah kaptım mimi.. çok teşekkür pek teşekkür :D

    YanıtlaSil