20 Temmuz 2009 Pazartesi

Hastanede yatsak bir kaç gün?

Şuan dinlediğim radyoda çıkan All That Remains - The Air That I Breathe şarkısıyle o kadar gaza gelip öyle bir ilham geldiki birşeyler yazmadan edememem gerektiğini düşündüm.

Eee nerden başlasak baktığım ingilizce kurslarında yeni birileriyle tanışmanın çok zor olduğundan mı? Yoksa hangi parti yada sivil toplum örgütüne girmek için kollarımı sıvmam gerektiğinden mi?
Bende bilmiyorum ne yapacağımı kafam çok karışık mp3'ümü kulağıma takıp dağ bayır demeden freeride yapmak istiyorum.

İçimdeki hiperaktiflik yine tavan yapmış durumda yerimde duramıyorum ama bir o kadarda çekingen kalıyorum. Dışarıda hiç bir yabancı karşı cinsle konuşabilecek cesarete sahip bir insan değilim evet bunu açıklıyorum gerisi bana kalsın.

Şöyle bisikletle yerden 5-10 metre havalandıktan sonra bisikleti bırakıp yere atlamak istiyorum o derece kendimi iyi hissediyorum. Bu arada alkol kullanmıyorum biliyorsunuz hani onların etkisiyle filan istemiyorum cidden istiyorum ya sıkıldım artık bu mazbut hayattan sokaktaki bir çok insanın yapamadığı şekilde stres atmak istiyorum.

Gerçi strets atıcağım meçhul ama en azından anlık gerçekten sağlam eğlenicem hele şöyle hastanede gözlerimi filan açarsam ooo kimbilir kaç gün tatil yapıcam gerçi özel sigortalar ödemiyor ama salla para var huzur var desemde o parası olanlar için geçerli şöyle az buçuk duygusal birşey yazarım diye başlamak istedim ama ne şekilde bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder