20 Temmuz 2009 Pazartesi

Freeride niye olmasın?

Evet bisikletleri araştırırken flatland denilen olayla pek sıcak bakmadığımdan alıcağım bisikletin bmx değil hem cadde hemde arazi alanda rahat edeceğim bir bisiklet olması gerektiğini gördüm ve bu alanda araştırma yaptım.

Yapmaz olaydım mı desem ne desem gözüme kestirdiğim güzel ve en ucuz bisiklet 436 euro, hmm diyebildim içimden hani aslında alırım problem olmazda evdekiler ona vericeğin parayla git iphone al derler.

Dün babam izlerken gözüme çarpan bruce amca ve monica ablamızın oynadığı "güneşin gözyaşları" adlı film benim içimde bisikleti bırakıp airsoft'a mı başlasam diye düşündürdü. Ama hem ülkemizde alanların kısıtlı olması hemde her haftasonu aktif katılım için bulunabilecek kişi sayısı bayağı az. Herşeyi geçtim para var huzur var para olsa ikisinide alırım.

Bu yüzden sanırım yine bisikletlere göz atmaya devam ediyorum çılgınca birşeyler yapmam lazım artık çok mazbut yaşadığımı düşünüyorum. Hafta içi street, hafta sonu freeride takılırım artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder