6 Temmuz 2009 Pazartesi

Farklı Bir Gün

Bugün farklı bir gündü şans sanırım beni seçti bugün şuan diyorum keşke iddaa filan mı oynasaydım.

Nerden mi çıktı bugün tek dostum gel profiloya gidelim dedi. Dünyalar benim oldu tabi dedim tamam gel bilardo oyniyacaktık ama ben hiç bilardo oynamadım şu zamana kadar aslında bir kere atış denemeleri yaptımda o sayılmaz.

Malum iş'ten saat 6'da çıkıyorum benim karnım aç olunca önce karnımızı doyurduk daha sonra indik oyun kısımına ilk bowling oynıyalım dedim. Üzerimdeki şans yine belirdi 68-31 skorla oyunu kapadım ilk baştaki atışlarım gibi devam etseydim daha büyük fark açıcaktım neyse sonra dedi gel bilardoya alıcam aklını =D

Gittik yarım saatlik masa açtırdık, amerikan oynıcaktık. Pozisyon alma dışında işi kaptım gibi onda berabere kaldı diyebilirim çünkü ben 1 kere 8'i içeri sokunca o boşver diyip çıkardı sonra 2 kere kendi soktu =D
Tabi ben boş dururmuyum istekayı elime aldıktan sonra hemen çevirmeye başladım uzak doğu filmlerindeki dövüş sahneleri uyandı zihnimde kolay birşeydi sağlam konsantrasyon ve reflex gerekli sadece.

He birde gösterdiğim SAMSUNG S5233 STAR telefona hasta oldu onu alıcak =D

Güzel bir gündü güzel...

2 yorum:

  1. alcam ben o telefonu :D

    YanıtlaSil
  2. ben demiştim her şey geçicük, hayat güzel olicük diye.. :D

    YanıtlaSil