20 Temmuz 2009 Pazartesi

Eve geleli

İşten eve geleli 1 saat oldu blog ama canım sıkıldı. İçim içime sığmıyor bugün acayıp bunaldım evde ne yapıcağımı şaşırmış durumdayım facebooktaki insanların mutlu fotoğraflarına bakıp onların mutluluklarını paylaşmak yaşamadığım duyguları hayallerde yaşıyorum.

Manyağa bağladım iyice yakında hayatı çift kişilikli yaşasam mı diye düşünmeden edemiyorum. Acaba diğer yanım kadın olup bana eşlik eder mi bu durumda? Bir belirsizlik içinde eriyip gidiyorum karanlık çöküyor yine güne bu günüde akşam ettik diyorum ama dışarıda olmak istiyorum.

Dört duvar beni sıkıyor artık, yapamıyorum. Gerçekten isyan etmek istiyorum artık bu hayata ne sevebileceğim bir sevgilim oldu nede yeni insanlarla tanışmamı sağlıyacak bir arkadaş grubu ama şunu atlıyamam bir dostum var ki o kendini biliyor onu es geçip haksızlık yapamam.

Dışarı çıkıp bu güzel havayı değerlendirmek istiyorum aslında ne kadar bu güzelim havaya o simsiyah karanlık çökücek olsada hiç durmadan, yorulmadan koşmak istiyorum. Birşeylerin artık çözüme kavuşmasını istiyorum hiçbirşeye sabrım kalmadı artık gün geçtikçe kendimi tanıyamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder