11 Temmuz 2009 Cumartesi

Beyin shutdown günleri

Bilgisayar terimi içeren bir başlık oldu biraz biliyorum ama ne yapayım mesleğim bu diyerekten, her zamanki gibi aklımın shutdown olduğu gün cumartesine gelmiş ve hatta tüketmek üzereyiz sayın seyirciler.

Peki bu aşamada ne mi yapıyorum. Tahmin edin hadi? Tabiki her cumartesi gibi beyinim pasifize olmuş bir şekilde evde oturuyorum. Kız arkadaşım olsa daha farklı atraksiyonlara girip beyinime ekstradan mesai işlettirebilirdim ama olmadığı için böyle birşey yapma gereğide duymuyorum. Ben niye böyle lanet bir cümle kurdum kız arkadaş filan onuda anlamıyorum hep bu pembe diziler diyeceğimde onlarıda izlemiyorum. Sinsi sinsi giriyorlar insanların içlerine ummadığınız an ve zamanda ama şimdi siz boşverin bunları

Harbi şimdi ben niye cumartesileri hiç dışarı çıkmıyorum diye düşünmeye başladım. Birde bunun tetiklemesi olsa gerek bu yazı yazamamakta, ama yapıcam birgün yapıcam. Cumartesileri kendimi sosyal hayata adaptasyan sürecine atıyacam diyecek olsamda böyle birşey olmadığı için o iş'de yatıyor. Gezicek bir yer, görücek kişiler, yiyecek haltlar olmadığı için cumarttesileri biraz boktan geçiyor aslında beyin shutdown olunca kendini kötü hissediyor insan haliyle.

Şimdi birazdan gün biter. Annemler yarın bana nereye gidelim diye sorar, bende "ne bileyim derim" daha sonra bir yer söylerler hoşuma giderse giyinirim yoksa ben gelmiyorum der yine köklerimi salmak üzere bilgisayar başında yerimi alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder