2 Temmuz 2009 Perşembe

Ankara günlüğü

Ankara ile ilgili yazdığım tüm notları bu başlık altında sonlandırmayı düşünüyorum.
Sanki İstanbul bana gitme der gibiydi o servis yolunda, daha sonra yolculuğa başladık VIP firmasının arkadası dantelli otobusüne baya güldüm.

7.caddedeki mekanlar beni mest etti. Cuma günü saat 10 gibi her yer doluydu. Kızılayın ordaki cafeler cazip gelmedi bana biraz taksimdeki cafeleri andırıyordu o yüzden hiç giresim gelmedi.

Dikkatimi çeken diğer bir olay Ankarada bir sürü PS3 cafe var ve hemen hemen yarısından fazlasında 100" üzeri plazma ekran var. En komiğimi gidende "Tsubasa PS3" oldu. Zaten Ankarada ya adım başı ABA yada PS3 cafe var =D

Kaldığımız yere yiyecek, içecek sokulması yasak olduğu halde boş dururmuyuz hemen kaptım çantamı gelirken birşeyler alır atarız içine düşüncesiyle bayada bir işe yaradı. Başarıyla soktuk tabi =D

Daha sonra finaller için okuldan dönerken bir internet cafenin sloganını gördüm ve yok artık dedim."Yani; çet-met yapılan dükkan" insan bari chat yazar cık cık cık...

Kaldığımız yerdeki diğer komik olay wireless gidince arkadaşımda koridordaki modemin fişini çekti taktığında artık modem sıfırlanmıştı. xD

The End.

3 yorum:

  1. sen gazi uzaktan eğitimde mi okuyorsunnn ? :) haha yakalarım eğer öyleyse. kızılay sonuktür. 7.cadde iyidir. bir daha ki finallere geldiğinde tunalıya git derim ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet Gazi uzaktan eğitimde okuyorum. Tunalıyı bende duydumda nerdedir filan bilmediğimiz için gitmedik. Önümüzdeki finallerdede sanırım tek başıma olucam gezdirirsin artık beni xD

    YanıtlaSil
  3. olur :). hatta canda gelir :). bekleriz efendim :)

    YanıtlaSil