20 Haziran 2009 Cumartesi

SinekKAYDI

Sinekkaydı lafına hiçbir zaman mana veremedim ama niye koymuşlar yada yerine ne getirebilirim diye düşünüp kendi kedimi yemedim, eski köyde yeni adete gerek yok.

Hazır banyo yapacakken birde traş olasım geldi. Genelde makine ile traş olurum ve hafif bir sakal kalır, hem daha geç uzar hemde daha rahattır. Bugün nerden estilerse jilet ile olasım geldi ama birşeyi unutmuştum sakal en az 1 haftalıktı ve uzundu güzelce köpüğü suratıma sürdükten sonra bir kaç defa kullanılmış gillete mach 3'ümü suratıma sürdüğüm gibi kütürt diye bir ses geldi. Evet sakallarım uzun olduğu için kesmiyor koparıyordu, zaten jiletde çok yeni olmayınca ızdırap iki kat arttı. Bir sefer başlamışdım mecbur acıya acıya traş oldum banyodan sonrada krem sürdüm. Halen sızlamakta nerden esti bilmemki...

4 yorum:

  1. geçmiş olsun.. o sinek kaydı lafı da 'o kadar pürüzsüz ki sinek bile duramıyor yerinde' anlamında sanırım. ben hep öyle düşünmüşümdür yani. :D

    YanıtlaSil
  2. Finduilas'a katılıyorum:P Kim ne derse yalan o ne derse öyle:))

    YanıtlaSil