3 Haziran 2009 Çarşamba

Ne yaptığımı biliyormuyum?

Hayır bilmiyorum şu zaman dilimi içerisinde ne yaptığımı idrak edemiyorum bazen tamamen kontrolümü kaybettim. İş'e başlamam ile sosyal hayata direk giriş yaptım ama bununla birlikte son zamanlardaki manevi havam beni fazlasıyla boğdu.

Çünkü evimde mis gibi otururken etrafta ne olup bitiyor haberim olmuyordu yani çok ta tın dünya şeklinde bir yaşamım vardı. İnsanlar bu iş'e ne kadar asosyallik desede kendimi bu şekilde ne kadar rahat hissettiğimin farkına vardım.

Son 2 sene içerisinde tek düzgün giden şey iş'e girmemden başka birşey değildi. Etrafımda beni seven bir kaç arkadaşım var Allah'a şükür gerçi ondan bile şüpheliyim artık kimseye güvenemiyorum bir kişi hariç.

Sosyalleşme aşamasında ne kadar salak işlerle uğraşıp bu olayın patlamasını yaşayınca anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder