12 Haziran 2009 Cuma

Mutluyum ULAN!

Lan, Ulan gibi kelimeler benim nazarımda haykırışlarada büyük rol oynayıp çoğu zaman çok hoş gelmekte.

Evet mutluyum, ne yeni bir arkadaş buldum nede bir hayat arkadaşı sadece ve sadece bugün mesai bitiminde yarının tatil olması inanılmaz rahatlatıyor ve aşırı mutlu ediyor.
Bunun üzerine ofiscek Ağustos ayına kadar çarşamba günleri ev'den çalışabilirsiniz, bu sıcakta kendinizi o kadar kasmayın izini çıktığı için ayrı bir mutluluk ve rahatlık yaşıyorum.

Bazen bu programcılık yerine ticarete atılıcam desemde mesleğimi severek yapıyorum, zaten hayat iyi bir iş ve iyi bir eş'ten ibarettir.
(
İş hayatına atılmadan laylaylom tabi çalışmaya başlayınca bu felsefeyi benimsememeniz imkansız =D)

Küçük şeylerle mutlu olma arayışımda kendime göre büyük bir başarı kaydettiğime inanıyorum. Hatta belki mesai bitiminde İstiklâl Caddesinde birşeyler atıştırıp evimin yolunu tutabilirim.
(En çok huzur bulduğum yer İstiklâl caddesi nedense)
Hatta ve hatta t-shirt alıcaktım bir tanede activision yazılı, kratos'un suratı yada böyle zor bulunabilir orjinal ve çocuksu olmayan herhangi bir t-shirt'üde aradan çıkartabilirim.

Haydi herkese mutluluklar =)))

3 yorum:

  1. ohh iyi bai gülmüş yüzün sonunda xD

    YanıtlaSil
  2. sonunda mutlusun.ama ne yazıkki bu düzende işçiler evde çalışma mutluluğuna seviniolar.halbuki onun arkasında neler var neler.patron işini biliyodur bence.

    ama seni mutlu görmek güzel.:)

    YanıtlaSil