30 Haziran 2009 Salı

Kaybedicek hiçbirşeyim yok

Dürüst olan kişileri severim. Etrafta uzun uza tanımşmadığın kişilerin hakkında sorduğun soruyu doğru cevaplıyorsa benim için iyi bir izlenimdir ya karşı taraf için ben neyim???

Tamam fazla sorgulamıyacam bu sefer yaptığım haltları sadece biraz daha fazlalaştırmak istiyorum. Kaybedicek hiçbirşeyim yok hayatta benim çünkü.
Hayatı en manyak şekilde yaşayıp inceldiği yerden kopabilir, ben buna hazırım.

Baştan söylim güzel bir duygu değil aslında bok gibi birşey ama herhaltı yemek için muazzam bir deli cesareti doğuyor. Ben delimiyim? Alt tarafı bakırköye giderim ne olcak zaten kayış kopuk benim, naylon kadın çorabıyla idare ediyorum.

Hayat sen mi büyüksün ben mi hadi bakalım.

4 yorum:

  1. büyük olan sensin ...hayat senin için(yani insanlık için) var...

    YanıtlaSil
  2. kaybedicek hiç bi şeyim yok diyebiliyosan hala kaybedicek bişeylerin vardır.. biraz anne yaklaşımı olucak belki ama aç değilsin açıkta değilsin, sağlığın bozuk değil, alt tarafı arkadaşın yok bunun için de kaybedicek bişeyim yok en dipteyim triplerine girmeyi anlayamıyorum

    YanıtlaSil
  3. Büşra burada yazamıyacağım başka şeyler var o yüzden daha yüzeysel gözükebilir bazı şeyler bunun yanı sıra trip değil bazı şeyler hayatın gerçeği sen çaba göstersende değiştirlemez şeyler.

    YanıtlaSil