29 Haziran 2009 Pazartesi

İşte geldim burdayım...

Bir not tutmuşum ne siz sorun ne ben söylim şimdi onları bölüm bölüm yayınlayıp heyecan verici bir macera romanı gibi yazıcam xD desemde inanmayın tabi bana =D Resimler olmadığı için şuan resimsiz yazılarımı yazıcağım.

İlk olarak otogar'dan başlıyayım bir hanım teyze başka bir hanım teyze konuşuyorlar benim karşımdaki hanım teyzenin torunu 28 yaşlarında ve çaprazımda kalıyor. Bir anda hararetli bir sohbet oldu.
(karşımdaki kadın-yanımdaki kadın)
K.kadın-Siz o çocuğu evlendirin yoksa olmaz bu iş
Y.kadın-O kadar çabukta olmaz ki
K.kadın-Yooooo liseyi okudu okudu okumadı anında
Y.kadın-Öyle hemen olucak işler değil bunlar
K.kadın-Yok hemen evlendirin siz onu o okumaz lisede baktınız kaldı hemen evlendirin siz onu

K.kadın 6500 defa evlendirin siz onu dedi. Bir ara teyzeye diyecektim teyze temiz düzgün bulup evlenmek o kadar kolaysa bul banada diye =D kadını bozmak istemedim pek.

Daha sonra bunlar birde hastalık muhabbetine döndü envai çeşit ilaç isimleri havada uçuyor. Aynısı kaynımda var (bkz:cmylmz) Oda bundan kullandı çok iyi geldi. Artık kalkma vakitleri gelmişti bende onların gülüşmelere eşlik ettiğim için sıcak bir ortam oluşmuştu. Kalktıkları yerden bir tek bana iyi yolculuklar diyerekten otobüslerine doğru ilerlediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder