15 Haziran 2009 Pazartesi

İş Hayatı

Malum öss sınavına girdi bir çok insan dün ve çoğunun bir hayali var. Bir kısımı ise puanım neye yeterse onu yazarım mühendis olayımda ne mühendisi olursam olayım gibi saçma düşünceler içerisindeler.

İş hayatı üniversitede yada üniversiteyi bitirmeden insanın ilerleyen hayatını belirleyen bir faktördür. Saat 9'da mesai başlangıcı olur 6'da mesai bitimi. O koskoca değerli 9 saatiniz'i iş yerinde harcarsınız peki 20-30 seneyi kim sıkılarak yada sevmediği bir işi yaparak geçirmek ister. Bu yüzden gerçekten severek yapabileceğiniz hatta rahat rahat seyahat edebileceğiniz. Tatil şartları iyi bir meslek edinmeye bakın derim ben =)))

3 yorum:

  1. Liseyi yeni bitirmiş insanlardan ve hatta henüz lisedeyken bölüm seçme aşamasındaki gençlerden hayatlarının geri kalanını etkileyecek bir karar vermelerini beklemek ne kadar doğru bilmiyorum. Öss sonrası seçilecek bölümde dikkatli olunması konusunda haklısın; ancak şunu söyleyebilirim ki cidden memlekette mühendislik para ediyor. Şimdiki aklım olsa okurdum bir mühendislik ben de... :p

    YanıtlaSil
  2. Mühendislik para ediyor ama ülke mühendise doymuş şekilde, en az ayda 3.000TL maaşla çalışan mühendis varken niye adam 100 tane işçisini çıkarsın ki???

    Çıkarır mühendisi yerine yeni mezun bir tane alır ;))

    En güzeli ticaret bence bkz:Sakıp Sabancı mühendis miydi???


    Liseye başlarken yada yeni bitirmiş bir insanında hayali olmalı ve onun üzerine yürümeli hayatı boyunca birşeyleri seçememiş adam zaten kişiliksiz yetiştirilmiş demektir ondan pek fazla birşey beklemek doğru değil.

    YanıtlaSil
  3. davulun sesi uzaktan hoş gelir..
    en güzeli ticaret filan değil inan bana, onlarca insanın şirket kapatığına bizzat şahit oldum.

    YanıtlaSil