20 Haziran 2009 Cumartesi

Hayatımın en zor sorusu

Bugün çok sevdiğim biriyle msn'de sohbet ederken bir anda bir soru geldi. İlk önce konuya başka bir yönden baktım sonra olması gereken şekilde baktım. Bir sürü şıklar dolaştı kafamda yazamıyacağım kadar seçenek çıktı ortaya, peki neydi bu soru?
-Sen hiç birini gerçekten sevdin mi???

Ben gerçekten birini sevdim mi hakikaten bilmiyorum. Ama emin olduğum birşey var beni hiçbir zaman gerçekten seven olmadı.

İlk etapta şöyle yüzeysel bir şekilde düşündüm, düşündüm, düşündüm, benim sevebileceğim biri karşıma çıkmışmıydı diye belki çıkmıştı ben farkına varmadım küçük bir ihtimal benim için, ama eminim çıkmadı. Peki kendime döndüm ve sordum bu sefer gerçekten birini sevebilirmiydim? Eminimki sevebilirdim hatta çıkabilecek 2 sonucuda çok iyi biliyorum ya çok güzel giden bir hayat yada artık seni sevmiyorum diye bir kadın. Evet buna çok eminim ilişkiyi bitirecek taraf kesinlikle bir kadın olucak.

Karşıma gerçekten sevebileceğim biri çıksaydı elbet severdim. Hemde benim için sevdiğim insan ilk ve tek olmalı, zaten bu yüzden kimseyi sevemedim. Gerçekten derken tabi işin sahtelik boyutuda var, sevmek dediğin şey gerçek olmalı gerçekten sevmeyen adamın defteri kabarıktır amacı bellidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder