18 Haziran 2009 Perşembe

Haftasonu Planı

Her haftasonu gibi bu haftasonuda kimsem olmadığı için evde fosur fosur oturmaktan başka birşey yapmıyacaktım. Ama birden kafamda şimşekler çaktı(Allahtan ampul yanmadı) ve blogda böyle bir manyaklık yapsam nasıl olur diye aklıma geldi.

Biliyorum çok saçma bir fikir ama hiç olmadığım kadar ciddiyim bu konuda cumartesi günü Taksim'deki şu abidik gubidik soslarla patates kızartan yere gidip patates'imi alıp istiklal üzerinde 2 tur atmayı düşünüyorum.

Cumartesi günü boş olan kişilikleri beklerim tanımam etmem diye çekinebilirsiniz saygı gösteririm, ama unutmayın bende sizi tanımıyorum aniden biber gazına maruz kalabilirsiniz =D şaka şaka hiç kullanmam karete tekniğim var biraz sadece :P

Arkadaşlık bulma konusunda sınırları zorlamaya çalışıyorum sadece =)))

Not:16'dan küçük pıtırcıklar ile 22'den büyük arkadaşlar varsa hiç ilişmesinler pek birşey konuşabileceğimi sanmam =D

4 yorum:

  1. E zorlamak lazım sınırları. Hem belki sınır diye bir şey de yoktur, onu biz var ediyoruzdur:D

    YanıtlaSil
  2. Her zaman sınırlar vardır eğer olmasaydı bu yaz ayında herkes dışarı çıplak çıkardı =)

    YanıtlaSil
  3. senden başka yalnızım diye ağlayan biri daha var lakin bu c.tesi evde oturması gerekiyor, cezalı gibi. Kısmet değilmiş diyelim. Artık bi dahaki sefere-bu yalnız benim evet-

    mutlu kal.

    YanıtlaSil
  4. oluyo sanki ha xD hadi bakalım çok başarılı xD

    YanıtlaSil