23 Haziran 2009 Salı

Ensest İlişkinin Kötü Sonucu

yetişmiş bir kızı olan bir dulla evlendim. babam, üvey kızımla birlikte oldu ve nihayet onunla evlendi. bu şekilde babam benim damadım oldu. üvey kızım da babamın karısı olmasından dolayı annem oldu. benim karım bir oğlan çocuk doğurdu. bu çocuk normal olarak babamın kayınbiraderi ve benim üvey annemin kardeşi olması dolayısıyla da benim dayım oldu. babamın karısı da bir oğlan çocuk doğurdu, tabii doğan çocuk benim kardeşim oldu fakat aynı zamanda, kızımın oğlu olması dolayısıyla da torunum oldu. böylece karım da, annemin annesi olması sebebiyle, benim büyük annem oldu. diğer taraftan ben de karımın kocası ve aynı zamanda onun torunu olduğumdan, hani nasıl bir büyükannenin kocası da büyükbaba olur, ben de böylece kendi kendimin büyükbabası oldum.

NOT: Alıntıdır, Makara amaçlıdır ciddiye almayınız.

2 yorum:

  1. o zaman karşı kaldırımda duran ,siyah BMW kimin:))hadi bakalım bunun cevabını da bulun:)

    YanıtlaSil