1 Haziran 2009 Pazartesi

Durmak yok çalışma vakti

Geçen gün aynanın yanından geçerken farkettimki vücudum hiç fena değilmiş, ne bir fazla kilo, ne bir yağ, ne bir sarkma. Bir ara zaten günde 40 şınav, 20-30 mekik ve çekebildiğim kadar barfiks çekiyordum ama hiç öyle kas yapmak için filan değil tamamen can sıkıntısından kaynaklı.
Vücudumu bu halde görünce kendimi harcadığımı düşünmeye başladım. 1-2 ay eskisi gibi çalışsam. Hafif belirgin kaslı, bıraksam bile sarkmıyacak kadar güzel bir vücut yapmış olucam ve tabi kendime haksızlık etmeyip çalışmalara başladım eskisi gibi rahat şınav çekemedim ama gene 20'yi buldum ilk denememde üzerine 20 mekik çektim ara arada barfiks çalıştım. Eskiden düzenli çalışmıyordum sıkı bir düzene girmeyi düşünüyorum bu çalışmamda. Bakalım nasıl bir gelişme sağlıyacam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder