11 Haziran 2009 Perşembe

Che kapitalizmin en büyük nimeti

Aslında hiç siyasi yazı yazmak istemiyorum blog'a ama hakikaten bu güzel oyuna alet olan insanları görünce içten içe gülüyorum sürekli, Che'nin bir gün kapitalizm için bu kadar önemli hale gelebileceği kimin aklına gelebilirdiki.

Kurnaz t-shirt'cülerin devrimin bile ne demek olduğunu bilmeyen, bir kısımı özenti olan sosyalist gençliğin bu zaafından faydalanarak che t-shirtlerini bastılar. Çoğu kişide bunu yedi, üzerinde bir sürü che t-shirtlü insanlar dolaşmaya başladı etrafta peki bunlara verilen para nerde???
Tabiki kapitalizmin çarklarında, daha ne yaptığını bile bilmeyecek kadar şuursuz bu şahıslar kalkar birde sosyalistliği savunur. Bırakın sosyalistliği savunmayı kendi başlarının çaresine baksın bunlar yeter, zaten karbondioksit salınımını yeterince arttırıyorlar.

Che'nin kızı isyan etti.

Devrimci mücadelesiyle hâlâ ideolojik bir sembol olarak yaşamaya devam eden Che"nin kızı Aleida Guevara, babasının bir marka haline gelmesinden utandığını söyledi

3 yorum:

  1. iyi de en son yasaklatıyodu ailesi resminin kullanılmasını.. yani sağda solda basarlar pek tabii de markalar kullanamıyo bi süredir bildiğim kadarıyla..

    YanıtlaSil
  2. Sosyalist olmadığım için derinine inmedim =D

    YanıtlaSil
  3. tişört, şapka, hatta ben converse üzerinde bile gördüğümü hatırlıyorum. kemikleri sızlıyodur che amcanın.. :D

    YanıtlaSil