18 Haziran 2009 Perşembe

Bu gençlik nereye gidiyor


Konu başlığımla yazıcağım şeyin çok küçük bir bağlantısı vardır o yüzden boşuna heveslenmeyin.
Malum havalar sıcak, herkes beyaz giyiniyor. Nedir bu beyaz sevgisi insanlarda hiç anlamıyorum. Halen ilkokulda söylenen siyah güneş çeker, beyaz çekmez tez'ini savunuyorlar. Çabuk kirleniyor, giydiğini belli ediyor daha bir çok eksi yanı var.

Ama yok herkes beyaz giyiniyor oda beyaz giyinicek popülerliğe ve modaya inat yaz, kış siyah =)

Eğer bulabilirsem bu t-shirt'ü almayı planlıyorum halen =D

6 yorum:

  1. zevkler ve renkler tartışılmaz diye klişe bir laf etmek istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Bende tenhada görüşelim diye klişe bir laf edicem =D

    YanıtlaSil
  3. ilkokulda öğretilmesi o bilginin yanlış olduğunu göstermez.. beyaz ışığı yansıtırken siyah o kadar da çok yansıtmıyo, yakıyo, pişiriyo sucuğunu çıkarıyo.. beyaz candır beyaz ferahtır bronz teni güzel gösterir falan filan.. yazın simsiyah giyinenlere küfrediyorum ne yalan söyliyim ben uzaktan uzaktan.. hayrına "al kuzum açık renk sen giy bunu ben sana yine de aa amma asiymiş diycem söz" diyesim geliyo..

    onun dışında evet tişört güzelmiş..

    YanıtlaSil
  4. Beyazdan hoşlanmam.
    Belki bir gün tek beyaz giysim olarak gelinlik giyerim o olur:P
    Siyah güzeldir, t-shirt ise ehhh işte:P

    YanıtlaSil
  5. bi ben mi seviyorum açık renk anlamadım ki :D

    YanıtlaSil