6 Haziran 2009 Cumartesi

Berber faciası

Şuan başım ağrıyor öyle böyle sinirli değilim. Berberimde çalışan adamın Amerika'ya gitmesinden dolayı başka berbere gitmek zorunda kaldım ve bugün bir berbere girdim. İlk başta kesme şekli hoşuma gitmemişti pek birşey anlamadım keserken eve geldim birde ne göreyim saçımın iki yanından favori kısımlarından itibaren biçmiş resmen adam ya resmen kulağımın 2-3cm üstüne kadar olan saçları kesmiş adam ya :@ acayip sinirliyip ya o saçların uzaması 2-3 ay doğal boyutuna gelmesi 6 ay offf
acayip moralim bozuk şuan ya 2.5 sene saç uzat sonra hıyarın teki biçsin saçını.

4 yorum:

  1. yazık olmuş saçlara, ben bu yüzden hiç kuaföre gitmiyorum çünkü hiçbi zaman istediğin kesimi anlamıyolar ve çok kısaltıyolar. en iyisi kendin kesiceksin valla

    YanıtlaSil
  2. Bundan önceki berberim çok güzel kesiyordu bu işi beceremiyormuş :S

    YanıtlaSil
  3. üzüldüm bildiğin... çünkü bende çok yaşadım bu dediğin fiyaskoyu...
    keşke bi izleseydin yaptığı işi...
    böyle durumlarda tavsiye üzerine hareket etmek gerek... ;)

    YanıtlaSil
  4. Bundan sonra daha dikkatli olucam adamın ne yaptığını anlıyamadım öyle farklı kestiki.
    Bundan sonra o tarz birşeye karşı tecrübe oldu bu bana

    YanıtlaSil