11 Haziran 2009 Perşembe

Bana...

İçimin içimi yediği bir konu var. Ne kadar **bushu** karamsar olmamam yada mızmızlanmamam hakkında söylemi olup bunun doğruluk payının yüksek olduğuyla birlikte hızla uzaklaşmaya çalışsamda bunu yazmadan edemicem.

Erkek, kadın gözetmeksizin kimse hayatım boyunca bana seni seviyorum, seni seviyoruz,ulan iyiki varsın gibi hiçbir söylemde bulunmadı acaba kimsenin arayıp buluşcaz biz gel dememesinin sebebi bu mu yoksa kimse tarafından sevilmiyor muyum???

Oh be rahatladım. Cevabı gelmesede içimdeki yaşadığım bu cebelleşmeyi sonunda paylaşıyor olabilmem, ciddi şekilde rahatladım.

6 yorum:

  1. lise 2'de olmuştu bana da böyle.. ben ergenlikten demiştim ama seninkine bi açıklama getiremiyorum :P yine kötü insan oldum di mi xD xD
    şaka bi yana biz genelde "olum niye beni çağırmıyolar bi yere?" diye soran insanlara "sen onları çağırdın mı hiç bi yere de onlar seni çağırsın diye bekliyosun" diyoruz.. sana da demiş kadar oliyim hadi xD

    YanıtlaSil
  2. seni seven çok kişi vardır bence etrafında. ama dile getiremiyorlardır. herkes söyleyemez çünkü bu cümleyi, sen de belki bunu söyleyemeyenlere denk gelmişsindir olamaz mı? ben kendimi karamsar sanardım, benden çok karamsarsın cidden. =D düşünmemeye çalış bunları, düşündükçe en derinine inersin, ki baya baya inmişsin görüldüğü üzere. :D

    YanıtlaSil
  3. @Finduilas
    Biraz öyle sanırım =)

    @**bushu**
    Benim arkadaşım aynen bana onu dedi ama hani yapmıyan bir insan değilim ne zaman ihtiyaçları olsa yardım ederim. Ne zaman birşey lazım olsa almak için yanlarına giderim bir günde işim var gelemem demedim hiçbirine ama demekki demek gerekiyormuş bazen çok taviz verdiğime inanıyorum

    YanıtlaSil
  4. @DORİS
    Hehe bu iyi geldi işte ne kadar beni tanımasanda =))

    YanıtlaSil
  5. büyük ihtimalle sevilmiyorsundur aa seviliyosun tabii demek yalancılık olur sevilmiyorsun,insan sevdiği insanları yanında görmek ister.evet yaram var gocundum ondan yazdım ve bütün bu olanlara der ki mazhar alanson o güzel sesiyle:acı ama gerçek.

    the end.

    YanıtlaSil