10 Haziran 2009 Çarşamba

Anlamsız...

Forumda gördüğüm bu olayı paylaşmak istedim, yorumlarınızı beklerim.
Yazılan yazının benimle alakası yoktur.

çok problemlı bır kız var ayda 2000 ytl alıp surekı kendıne harcayan bankaya atan,kıyafet alan,leptop alan falan bır kız var, bana hıc yemek ısmarlamadı,ben işsiz oldugum halde hem benzın alır, hem yemegı ısmarlardım
bu kız hem kurus vermedı,hemde bana arkadaslarından da begendıklerımı ayarlamadı,sadece ıslerıne kullandı bırde yedırdım gezdırdım,normal arkasımdır
bana yanlıs yapanları sile sile evde tek oturuyorum,
düşündümde bu kıza kıl olsamda,yınede ıse yarıyordu
ayda 2 kezde olsa gezdır yedır falan yapardım
şimdi evde oturcagım bu kızı arasam ve hafta sonu denıze gıtemmı,benzın 50 ytl gıtcek,bırde orda yemek falan var,30 ytl de oyle 80 ytl verırım,onda 1500 den fazla para var evınde dıyordu oyle seyler...
şimdi ya arıcam yada aramıcam
arama dıyenler olursa,hanı burda junyır lar dıyorduya erkek her zaman oder bunuda hatırlatayım
arayımmı aramayayımmı,gezmeye gıdelım dıcem
telefon elıme
kızda onu mecvur aradığım için tadını çıkarıyor

3 yorum:

  1. yav olm, saçmalama yaw...
    girme yalnızlık psikolojisine...
    madem "sadece" arkadaşın...
    alman usulü çalışan (%50\%50) ay pardon gezen :Pp bi arkadaşın yok mu? o daha makbul geçer sanki...
    tek başna git olm denize de, nolcak anasını satiym, ölmezsin la...
    tek başınalıkta çok iyidir. tadını çıkar..
    bide şu kelime doğrulamayı kaldır ya, zaten yorum onayı var, ne gerenk var bide buna mıyk...

    YanıtlaSil
  2. eheh bu ne be çok saçmaymışş xD

    YanıtlaSil
  3. @Serzeniş Meraklısı
    bu ben değilim bir forumdan buldum hatta yazının başınada yazdım xD çok kaptırmışın kendini =))

    @**bushu**
    Banada saçma geldi acaba ben mi yanlış düşünüyorum diye koydum =D

    YanıtlaSil