4 Haziran 2009 Perşembe

Alışveriş zamanı

Malum ay başı geldi. Maaşlar alındı ve malum yaz'a girdik 2 güzel t-shirt almayı düşüyorum. Sonra bir anda nedense aklıma ayakkabı geldi baktım güzelim casual tip camel ayakkabılarıma ulan çok mu klasik takılıyorum dedim.
Aslında deri olduğundan tozunu filan almak kolay olduğundan hiç öyle uğraşmadığım için kullanıyordum. Havalar yağışlı yada yağışa elverişli olduğunda su geçirmediği içinde kullanışlı bir ayakkabı ama sanki biraz havasız kaldı ayağım gibi bu yüzden güzel bir ince tabanlı farklı bir yürüyüş ayakkabısı almayı düşünüyorum.

1 yorum:

  1. pumanın fit serisi var, yürüyüş ayakkabısı..
    hem dış görünüşü mükemmel, hem bir çok renk seçeneği var, hem de ayakkabıların tanesi 500 gr kadar... mükemmel bi seri kendileri, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil