4 Haziran 2009 Perşembe

Özenti Alkolik

İnsanlar neden içer ??? Özellikle gençler, kimisi resimler çektirip işte ben büyüdüm, olgunlaştım triplerinde, kimiside kafasını sarhoş olmak için içer. Çok küçük bir kesim ise tadı hoşuna gittiği için arada bir içen kesimdir.
Araştırmam ve içenlerle konuşmam sonucu aldığım tek cevap benim şu idi;
-Tadı güzel olduğundan değil, kafamızı güzel yaptığından içiyoruz.

Aynen budur alkol'ün tüketim sebebi, heleki arada bir özel günlerde içenler bambaşka bir komedi.
Sadece ortama ayak uydurmak için horlanmamak için kendini aşşağı görmemek için komplekse girip içmek derim ben buna.

İçmenin nesi güzeldir ki kafanı bulandırıp şaklaban olmak mı???
Yoksa fazla kaçırıp etrafa kusmak mı???
Yada olur olmaz bir yerde sızmakmı???

Hangisi mantıklı bir hareket??? Bir kereden birşey olmaz yada Ben içmesini bilirim diyen adamlar kendini kandırır sadece. Çünkü bu iş'in bilip bilmemekle yada birşey olup olmamakla alakası yoktur.
Uyuşturucu nasıl bir madde ise alkolde aynı şekilde bağımlılık yapan bir maddedir. Peki biz Uyuşturucu değilde niye alkol kullanıyoruz??? (Sadece yasal olduğu ve tüketimi kolay olduğu için)
Bu madde bağımlılığı yüzünden rehabilitasyon merkezlerinde kurtulmaya çalışan bir çok kişi vardır ve emin olun hepsi bir kereden bir şey olmaz diye başlıyan insanlardır.

İçmeyi sosyal yaşamın bir parçası haline getiren insanlar var. İsimleride "Sosyal İçici" içki kullanım tarzları "Sosyal ortamda muhabbetle", kafası bulanan insanla nasıl bir muhabbet edebilirsinki??? Seni ne kadar dinler ve önem verir???
Ve sadece göz boyamadır bu "Sosyal İçicilik" ben bağımlıyım diyemeyen insanların sığındıkları bir züürt tesellisiri.
Ortamda içki içmediği için hor görüleceğini zanneden insan modelidir sosyal içici.
İçki içmek için uydurulmuş güzel bir kılıftır sosyal içicilik.

Alkol içmeyen insan alkol içen insandan her daim üstündür. Çünkü o bir maddeye bağımlı değildir, ona ihtiyaç duymadığı için özgürdür.

3 yorum:

  1. İçki konusunda benimle aynı düşünen birinin olmasının şokundayım şu an! çünkü artık başkalarını kendime uyduramayınca ben uydum ve içkili ortamlarda hor görülmemek için içmeye çalışıyorum, ama hiçbirinin de tadını sevmem çok gereksiz. Her zaman bilincimin yerinde olmasından yanayım.

    Öyle bi şeyki hatta geçen bi arkadaşım tekilanın tadının acı olduğunu bilmemem üzerine bana güldü, bilmem gereken bi şeymiş gibi..çok kızdım keşke herkes senin gibi düşünse özellikle gençler.

    YanıtlaSil
  2. bi de içmeyince "tutucu musun?" diye soruyolar iyice ifrit oluyorum.. çünkü alkol kullanmak açık görüşülülüğün bi işareti pek çoğuna göre..

    YanıtlaSil
  3. o açık görüşlü insanlara göre kadın özgürce giyinmeli. Peki soruyorum bir kadının kendini teşhir edicek şekilde giyinip kendini cinsel obje olarak göstererek mi özgürlüğünü sağlıyor??? Bence kullanılıyor.

    İçmeyen insanlara sadece şu cevabı ver. "İçmek nasıl bir özgürlük ise içmemekte bir özgürlük değil mi ???"
    Yada en basitinden tadını beğenmediğinden vb. gibi yorumlarda yapabilirsin sana kalmış.

    YanıtlaSil