25 Mayıs 2009 Pazartesi

Yapmakcık Sevgi Gösterileri

Facebookta bu tür yazıları görünce anlamsız şekilde bön bön ekrana bakıyorum. Benim anlayışım mı kıt yoksa bunların cümlesinde hiç bir mantığa dair bir kırıntı yok diye mi çözemedim. Genelde hep ay çok tatlısın, ay çok şekersin, kuzum, bebeğim, bir tanem, cart curt vs.
Sen fotoğrafa o şekilde ifadeler kullanmasan ben kızın güzel olduğunu anlamıyacam sanki ??? yada sen oraya o şekilde yorum yazmasan karşındaki bilmiyor senin onu sevdiğini.
Bu ne böyle abuk sabuk sevgi sözcükleri daha yapıcı daha kafa gerektiren cümleler kurun artık, detaylara takılın biraz yorum yazmak için yazmayın gerçekten içinizden geldiği gibi değerlendirin düz bir surat fotoğrafının neyine ne kadar bir yorum yapılabilirki??? mimik ve etraf öğeleri bu sorgudan süper yanıt çıkartır aslında onun haricinde ayna karşına geçip suratına 1 kilo yağlı makyaj yapmış kadının neresi tatlı olabilir yada o fotoğrafa baktığında ne görürsün ???
Ben boyadan başka birşey göremem açıkçası.
Birde Türkçemizi katledenler varki onları hiç söylemek istemiyorum ama konu buraya kadar geldi madem onlarında ben ta ... (sansür =D)
Uzun lafın kısası yapmacık sevgi cümleleriyle, yapmacık arkadaşlıklar kurmayın eğer bir insanı seviyorsan o zaten farkındadır bunun yazılara dökmene gerek yoktur. Eğer böyle birşey yapıyorsa o senin dostun değil arkadaşındır bu yüzden ona dostlarından daha çok yakınlaş ve gerçek yüzünü gör.

3 yorum:

  1. ahah biz resimlerin altında çok eylenioruz yav deme öle

    YanıtlaSil
  2. kimse eğlenmesin makara yapmasın demiyorum sadece biraz yaratıcılık arıyorum o cümlelerde

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum! eklenilmiş 100-200 fotoğrafın altında belli 3-5 kişi tarafından yazılmış aynı sözcükleri,cümleleri görmekten sıkıldım. sıkılmadılar. sıkılamadılar.. bi insandan aynı şeyleri duymak sürekli bunaltmalı aslında ama.. geçenlerde biri de msnden "facede bana yorum yazsana" dedi :| kaldım. o çok tatlısın çok şekersin bu ne güzellik oy yavrum.. gibi yorumlardan istek üzerine olanlarıda var yani.. o gün arkadaşıma verdiğim cevaptan sonra konuşmadık da bi daha. aman kalsın..

    YanıtlaSil