22 Mayıs 2009 Cuma

Senin gibi Üniversitenin

Offf Offf Web Programlama bölümüne hiç ödev verilmiyor bize gelince 7 tane ödev dayamışlar. Zaten birşeyde öğrettikleri yok uzaktan eğitim malum, amaç maksat MYO diplomam olsun. Daha rahat iş bulayım. En kötüsünden üniversite bitirdim diyebileyim ama nerdeeee fakülteyi bile adam gibi gezmiş değilim ki.
Sınavları kaldığım dersleri nasıl kara kara vericem derken üniversite terk statüsünün asker forumundan başka bir yerde kıymetinin bilinmediğini öğrendim ama bu bile benim için güzel bir züürt tesellisi oldu.
Kafam çok karışık ne yapcağımı bilemez durumdayım bir imkanım olsa atlicam herhangi bir sözel bölümüne çatır çatır her sınavını verip geçicem ama işte...

3 yorum:

  1. Ben terkettim , pişmanmıyım ? evet.

    Uludağ İşletmeyi. 2 senelikti ama 2 sene 2 sene demektir.

    YanıtlaSil
  2. ben de sözeli çok isterdim ama girdiğim lise sayısal okuyacaksın!! dedi.. 2 sene elektronik haberleşme okudum 1 senedir boşum dgs'yle bi şey olacağını sanıyorum ama hiç bi halt olmayacak. neyse içimi döktüm buraya da.. gidiyim ..

    YanıtlaSil
  3. ben hiç küçümsemiyorum aksine bitirmek istiyorum ama matematik'te dört işlemden başka birşey öğretilmeyen meslek liselerinden sonra ne kadar ne yapabilirizki üzerine birde iş'te çalışırsan...

    YanıtlaSil