27 Mayıs 2009 Çarşamba

Öğle Yemeği

Bugünki öğle yemeğinde nedense geçen günki ballandıra ballandıra anlatılan ve sürf yaparken takıldığım o müthiş anlatımlar üzerine bu öğle yemeğinde burger king'e gitmeye karar verdim.
Gittiğimde sipariş vermek için yer vardır sıraya bile girmeden yemeğimi sipariş ettim.
Kafamda farklı bir menü yoktu tabi ama boyut açısından biraz karışıktı, şöyle ki:
Whopper menü alıcam,
Kola orta boy ve buzsuz,
Patates king olucak.
Mecidiyeköy şubesinde Bircan adlı hanıma siparişimi verdim ve kadın teyyit için bir daha bana sordu bende teyyit ettim ve siparişimi aynen bana getirdi, benim yorumum şudur ki bu kızı orda harcıyorlar bence daha yararlı işlerde kullanılmalı.
Bilirsiniz birçok mc donalds ve burger king çalışanı büyük dediğinizde en büyük yada en büyük dediğinizde büyük boy getirme yada sipariş ettiğin gibi getirememekte bu yüzden bugün bu olay hoşuma gitti.
Sonra aldım menümü yemek için kapıya yakın bir yere oturdum ve iştahlı bir şekilde her şeyi yiyişimde zevk almaya çalışarak yedim.
Gene etrafımdaki tespit edilecek şeyleri kaçırmadım güzel bir film oyuncusu olabilecek bir kadın gördüm sanki kadın aktrist olmak için doğmuş o tip o komik ses sanki bu iş için doğmuş yanında sevgilisi vardı yoksa belki filmimde rol teklif ederdim. (Dimi kanka =D)
Genelde iş adamı gibi takım elbiseli insanlarda sbarro'dan yemek yiyolardı.
Neyse daha sonra yemeğimi bitirip üzerine midemde ayırdığım yer için ortaboy çikolatalı milkshake aldım.
Biliyorum çoğunuz ulan milkshake nedir??? Dondurma erise yemezsin! gibisinden şeyler söyliyebilir onun biraz daha soğuk hali neyse güzel yani =D
Ama mc donalds'ın kahveli milkshake'i ile hiçbirşey kapışamaz tavsiye ederim.

3 yorum: