30 Mayıs 2009 Cumartesi

Niye?

Kendime sürekli sorarım bu soruyu suçu ne yaparsam yapim ilk kendimde ararım. Hedefime ulaşamadığımda niye diye sorarım niye? Bazı niyelerin cevabını bulmak ya imkansız yada çok zor.
Hayatıma yeni bir sayfa açabilirmiyim dedim bugün??? Güzelce bir banyo ile başladım sonra yanıma sadece cüzdanımı alarak ev'den çıktım saçlarımı bile toplamadım. Kim tip tip bakarsa baksın kim nasıl düşünürse düşünsün hiçbirşey umrumda değildi. Başarısızlıklarımı, hedeflerimi sorguladım yavaş yavaş, nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum bir taraftan aklım artık kalbimi durduramıyordu. Benim gibi mantık dolu bir adamın bu bünyesinde nasıl gerçekleşiyordu şaştım.
Düşündüm, düşündüm ve biraz daha düşündüm sonra nerdeyim diye şöyle bir baktım artık evden fazla uzaklaştığımın ve geri dönmenin vakti geldiğini farkettim.
Dönerken birden kafam sıfırlandı düşündüğüm herşey uçtu sanki ama halen bir bulanıklık vardı zihnimde halen ne yapıcağını bilmezlik binbir türlü ruh hali. Evime vardığımda biraz yorgun gibiydim üzerime değiştirip atıştırmak için bir kaç şey hazırlayıp yine içimi dökesim geldi.

İyiki varsın blog, iyiki varsınız...
Peki ya siz kendinize ters giden işler için soruyormusunuz NİYE?

1 yorum:

  1. bazen sadece niye sorusu da yetmeyebiliyor nasıl sorusunu da sormak gerek.
    tabi bu soruyu soracak cesaret herkeste olamaz kanımca.

    YanıtlaSil