18 Mayıs 2009 Pazartesi

Nayır Nolamaz Göremiyorum...

Bugün izinliydim iş yerinden göz doktoruna gitmek için gözlerime 5 dakika ara ile iki kere damla damlattılar ve göz bebeğim büyümeye başladı. "Noluyoruz lan bulanıklaşıyor görüşüm DOKTORRR ne yaptın bana" diye atlayasım geldi =))
Neyse sonra tekrar baktı 0,25-0,75 ve astığmatlı çıktım antirefleli mi ne gözlük verdi birde Daimi takıcakmışım. halen gözüm bulanık yakını hiç göremiyorum ama uzağı nispeten daha iyi görüyorum bu yazıyıda monitörle 1 metre mesafe ile yazıyorum. 24 yada 36 saat sonra göz bebeklerimin normale döneceğini söylediler "Ulan dönmezse seni bulurum DOKTORRR"
Gerçi gözlük yakıştı he düzelse bile numarasız taksam mı karizma oldu harbi =D

1 yorum:

  1. o damlaya karşı benim de içimde bir nefret var... bende de 0,50 astigmat var ve bunu öğrenmek için gittiğimizde aynı damladan damlattılar gözüme, o akşam prison break izleyemedim... hala yanarım ona... klonlamaydı üfürüklemeydi, onlarla uğraşmasınlar bence, daha mantıklı işler yapsınlar, mesela bu damlaya alternatif üretsinler...

    YanıtlaSil