10 Mayıs 2009 Pazar

Müziğim herşeyim...



Metal öyle sağlam bir müzik tarzı ki insan kendi içindeki çığlıkları o şarkılarda buluyor. Kafasını sallayıp herşeyi o an için uçuruyor, sokakta kendimi o kadar özgür hissediyorumki bir sürü çuval pantolonlu insanlar arasında evet ben farklıyım diyebiliyorum.
O parçaları çığlıkları hepsini içimde hissediyorum sanki kulağımla değil yüreğimle dinliyorum, bazen kafamı dağıtmak için sesi açabildiğim kadar açıyorum açıyorum açıyorum süper birşey hiçbirşey düşünmüyorsun. Kulaklarından çıkardığında hoş bir çınlama kalıyor, bazen müzikle gaza gelip çılgınlıklar bile yapıyorum.
Nasıl olsa beni sokakta bir kere gören insan bir daha görmesi çok zor metrodan ayaklarımla son sürat inerken takılıp kafamla yürüyen merdiven arasında 1 karış kala merdivenlerden inip hiçbirşey yokmuş gibi devam etmek ilk başta belki biraz adrenalin oldu ama sonra süper bir çılgınlık yaptığımın farkına vardım aslında ben bunu yapmak istiyordum bir sakatlık çıkarmak.
Hayatta acılarımı örtmemi tek sağlayan şey, kafamı tek dağıtan şey müziğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder