15 Mayıs 2009 Cuma

Kramp!

Vücudumda istediğim gibi kramp tetiklemeleri yapabiliyorum o derece insan vücudu üzerinde aştım. Peki mazoşist miyim??? Hayır sadece bu hareketleri bilmem bana o hareketi yapmamam gerektirdiği bilincini kazandırıyor ve en zor durumda kaldığım anlarda bile olacağını anladığım an hemen normal konuma geçiyorum.
Eğer kramp girerken aynı konumda devam ederseniz çok pis kitlenirsiniz öyle 5-10 dakika anammmmmmmmmmmmmmmmm diye bağırır kalırsınız olduğunuz yerde ben o derece kitlenmedim ama bazen yaptığım sakat hareketlerle ne olcağı belli olmuyor.

3 yorum:

  1. Benim bacağıma çok giriyo özellikle uyurken herhalde ters bi hareketmi yapıyorum napıyorum :D
    10 dk boyunca hiç kıpırdatmıyorum bacağımı acısını çekiyorum ya ..

    YanıtlaSil
  2. hiçbirşey yapmadan beklemekten başka çağren yok =))

    YanıtlaSil
  3. ıgne batır kıl cek duzelır..:D,

    futbol sagolsun..:D

    YanıtlaSil