26 Mayıs 2009 Salı

Kafama Güneş Geçirmiş

Kankamla gittiğim Redbull Soapbox Race'de o g*t kadar doğal gaz kutu üzerinde ayakta 4 saat boyunca elalemin uğraşıp didindiği o arabaları izlerkene farkında olmadan çok feci yanmışız.
Tabi ilk olarak ben eve gittiğimde yüzümün yanmış ama gözümde gözlük olduğu için burnumun o kısmının yanmadığını ve komik bir görüntü oluşturduğumu gördüm. (bildiğin amele yanığı)

Dün böyle iş yerinde uyku uykulu sersem sersem iş yapmamın nedenini bulamayıp yatmıştım. Genelde duş alma işlemini sabahları uyanmama yardımcı olma amaçlı hemde akşam o değerli vakitimi ona heba etmemek için bu şekilde gerçekleştiriyorum derken kafamı sabunlamaya başladım yanmaya başladı ilk başta "ne oluyo" filan diye düşünürken banyodan çıktıktan sonra dank etti.
Kafamın dibi kıpkırmızı olmuş, başıma güneş geçmiş, saçımın o seyrekliğinden faydalanan ışık kafamın derisine kadar yakmış.
Halen çok acıyor, Allah'tan o kırmızımsılık gitti. Birde uzun saçlıyız birşey olmaz diye geçiniriz.
Ama ben yapıcağımı biliyorum bkz:Cmylmz Güneş sen mi büyüksün ben mi büyüğüm a...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder