20 Mayıs 2009 Çarşamba

Kadın egoları

Kankamın bana ulaşıp bu konuyu aktardığında olayı çeşitli yönlerden ölçtüm, tarttım, düşündüm ve 2 günlük tahlil'imin sonucunda şu karar'a vardım yaz kızım... =)
Asıl amacı küçük bir serzeniş olup erkekleri toplamak isteyen ERKEK BLOGLARI'na bir kaç kadının egolarını tatmin etmek amacıyla kıskançlıklarını dile getirdiklerini gördüm. Evet kadınlar kendi cinslerini bile kıskanıyorken Erkeklerin bu şekilde birbirleriyle yardımlaşmasını çekemiyorlar bu aşikardır.
Durum böyle olunca kendi çapında yazılar yazıp atıp tutuyorlar. Onlarıda mazur görüyorum malum dönemlere girince bir hiddet dolu oluyorlar ben o şekilde yorumlayıp insanlıktır diye geçmek istiyorum.
Amacım şu dur "yiğidi öldürün hakkını yemeyin" erkekler toplanmış helal olsun kutlarım gibi bir yazı yazıcaklarına saldırıyorlar yakında bir gün o erkekler sizin kocanız olucak bunuda unutmayın,
siz ne kadar istemesenizde genlerinizde bunlar kayıtlı tabi tercihiniz farklıysa orası beni ilgilendirmez.

NOT:Amacım yeni bir kavga çıkartmak amaçlı değildir erkekler olmadan kadınların, kadınlar olmadan erkeklerin bir manası yoktur ikisininde yeri ayrıdır anlatmak istediğim yapılan saldırıların yersiz olduğu ve umursanmaması gerektiğidir, bırakın onlar egolarını tatmin etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder