1 Mayıs 2009 Cuma

Herşey yerde aşk...

İnsanlar nedense etrafta sürekli aşkı, sevgiyi ve sevgililerini konuşuyorlar özellikle birde sanal ortamda yazılan iletiler yada nicklerde hep sevgi cümleleri var.
Bizim insanımız ne zaman bu kadar duygusal oldu? Meğer herkes şairmiş biz mi bilmiyormuşuz?
Aslında bu durumun sebebini ince düşünürseniz anlıyabiliyorsunuz basit
Entrika ve herkesin birbirine aşık olduğu diziler ve Aşk'dan başka teması olmayan popüler müzikler. İnsanlara bu kanallar ile sürekli bunlar empoze edilmekte insanların düşünmesi yalıtılmakta.
Bunun yanı sıra entrikalar günümüzde o kadar ters bir hal almaya başladıki dizi boyunca bütün karakterler birbirileriyle ilişki içerisine girmeden dizi bitmiyor. Bu bize ve kültürümüze ters değil mi?
Bizi ve kültürümüzü geçtim mantık olarak ters değil mi? kim bir insanın sevgilisi olduğunu bilerek yinede ona aşık olduğunu söyler? Belki biz artık erişkin insanlarız ya ergenlik çağındaki çocuklar yarın öbürgün bu dizileri bir şekilde görüp hayatlarını bu şekilde çarpık yaşamaya kalkmazlar mı?

Ben insanlara empoze edilen bu durumdan hiç hoşnut değilim kısaca sadece bu kadar...

Veee Aşk-ı Memnu dizisinin durum şeması =D

3 yorum:

  1. bayıldım!!! BAYILDIM!!! BAYILDIM:D
    süper olmuş süper!!! ŞEmaya bak yahu!

    YanıtlaSil
  2. kustum gülmekten akşam akşam ahksdfgakshgfjhasgjhfj

    YanıtlaSil
  3. selam mert.blogunu sansa buldum ve cok sevdim. aski memnu durum semasi kopartici! ahahah bayildim vallahi..

    YanıtlaSil